Beta Thread
Einklappen
X
-
check asound.cfg in /etc
If this file is empty there is now way that EventPlayer can play any sound.
In a previous Thread you had created a Fake-Internal Zone, maybe there is something... -
Funny thing. I have a leaving home TTS made to play on external player 02 only with:
/event/event.php?type=tts&text=<v>&zone=0&zone_ext=2&vol= 100
And it worked fine until recently when I heard another player speaking the same.
After small investigation it turned out that no other zone is playing this but................ Ms4Lox box itself
Srsly! Foxconn nT-A3700 turnes to have internal speaker and it is being used somehow
Actually this might be a bug. I don't have any internal zones, I don't event have a single sound card checked. -
hme0354
UDP ist eingebaut
Sowohl in den Playern als auch im PowerManager bei Amp für alle Zonen.
Kommt mit dem nächsten Update.
Einen Kommentar schreiben:
-
T5 Receiver service seems to get up after reboot despite "Activate Autostart" option being not checkedEinen Kommentar schreiben:
-
Aktuell nein, aber das lässt sich noch einfach nachrüsten. -
Die Zeitsteuerung kann ja der MS4L übernehmen. Beschreibung ist keine dabei, aber ich hab die Befehle. Das sind UDP-Befehle.
hismastersvoice lassen sich mit der AMP-URL auch UDP Befehle ansteuern? -
wisst ihr was mich ein wenig stört an der loxone audiozone in der app? ich sehe nicht welcher favorite bzw. Sender gerade aktiv ist.Einen Kommentar schreiben:
-
Habe ich schon gesehen beim Copy Button Einbau. Ist also gefixed. Danke.Zuletzt geändert von hismastersvoice; 19.06.2020, 17:43. -
Einen Kommentar schreiben: